torsdag, januari 29, 2009

Vilken vecka

Jösses vilken vecka det här är. Början av vecka var det full fart från 8 på morgonen till 23 tiden på kvällarna.
Idag for frun iväg på resa med ungdomar och hon kommer hem natten mellan söndag och måndag.
Så jag skall försöka hinna med inlägg någon kväll här.
Just nu så är jag för stressad för att det är så mycket just.
Skall lämna in lägesrapport till EU enheten om ungdomslotsprojektet. Träningshelg med mina SIF simmare nästa helg.
Ikväll är det kaos och jag är ostrukturerad som bara den.
Men imorgoon är det en ny dag med nya möjligheter och då skall jag flytta kontor ca 100 meter. Men allt skall ändå flyttas.
Men först skall barnen till dagis och jag skall hämta en person som skall åka med mig till stan och allt där jättetidigt.
Ja säger bara det vilken vecka.
Ha det bra.

Inga kommentarer: