måndag, januari 19, 2009

Idag är det min dag

Nu skall jag göra något fult. Jag skall lyfta fram mig själv.
Jag fyller nämligen år idag och då tänker jag vara lite självgod och skriva om det här.
Jag tror inte jag springer runt annars och säger att jag fyller år. Jag brukar inte göra så stort av det.
Som för ett år sen så var jag på simtävlingar när jag fyllde år. Men i år är det annorlunda jag avbokar allt.
Erika och Roine drar simträningarna själva. Sisa far på mötet.
Det är inte så att jag väntar någon rusning till mig tvärtom så har vi ringt och varnat de som vi trott att skall komma för yngste sonen har blivit sjuk och vi är rädd att det är influensan.

Utan orsaken till att jag blir hemma är framför allt för äldste sonen. Tänk vad han skulle det tycka vara konstigt om jag inte är hemma på hela kvällen.
Så därför så är inte jag på SIF träningar eller på ÅID simutskott mötet som är ett otroligt viktigt angående simningens framtid på Åland.
Jag vill att Johannes skall få sin tårta som han vill ha och att han skall få vara med mig.

För det viktigaste jag har är familjen.


Ha det så bra

Inga kommentarer: