fredag, januari 16, 2009

Konstruktiv radiodebatt

Igår så var jag tillsammans med Cita Nylynd och minster Katrin Sjögren i en radiodebatt. Debatten handlade om ungdomar, föräldraskap och frågor där då kring alkohol, narkotika och tobak. Det var en konstruktiv och saklig diskussion som vi hade. Man kan höra den på nytt på söndag kl.14.30 på radio Åland. Du kan ju också lyssna via datorn på radions hemsida som du hittar här.
På förhand så funderade om jag skulle få läge att vara lite jäklig mot liberalerna och då Katrin Sjögren för jag är nog ännu lite småsur på liberalernas fula och populistiska oppsitionspolitik i drogfrågor våren -07.
Men reportern valde att ha det på en snäll nivå och det var nog lika bra det för nu blev det sakligt istället för att det skulle blivit politisk pajkastning.
Och jag bjuder gärna på mina erfarenheter och kunskaper istället för en politisk debatt i så här viktiga frågor.

Ha det bra

Inga kommentarer: