lördag, januari 10, 2009

Om jag skulle ha råd så skulle jag....

....vilja göra mycket.
Men när jag nyss var ute och surfade på nätet lite så då kom jag på den här artikeln. Och det är något som tycker att verkar vara underbart. Jag har ju simmat många kilometrar i mina dar men tänk att få uppleva "swimtrek" på Malta - både tufft och vackert.
Det är simutflykt i grupp vid Malta. Bekymret för mig är vål att jag e så förbaskat rädd för allting och är de inte rädd för hajar med sånt här?
Inget som nämndes i artikeln i alla fall.
Men tänk att få vara med att simmma den längsta sträckan som då är 6 km ute i medelhavet under en sol som värmer!!!
Nå nu har jag inte råd men man kan ju drömma i alla fall.

Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du som är en driftig person får väl ordna swimtrek på Åland -tuffare och vackrare! Själv så anser jag att människor ska hålla sig på land.

Göte sa...

Men Jonas inte är det lika vackert, varmt och kul att ha det här på Åland jämfört med Malta. Och då så hade hoppats på att du skulle komma med mig och simma det. Eftersom vi springer halvamaror tillsammans så kan vi ju simma 3-6 km / dag.
Och vill du inte komma med och simma så kan du ju komma med som rådgivare eller massör.