lördag, januari 10, 2009

Jag blir så trött....

Jag blir så trött på vissa personer som har sån prestige att de väljer att byta fokus när det börjar hetta till.
Okej inom politiken så händer det ju ofta att man byter fokus när det hettar till, men då är det på ett mer schyst sätt. Inom politiken så är det då oftast mer rent spel och man blandar inte in andra personer.
Okej jag vet att jag ibland kan vara lite bulldozer i vissa lägen och säga vad jag tycker.
Tyvärr tycker jag själv att jag använder det för sällan och skulle ibland kunna vara mer rakt på.
Men det som är synd sen som i det här läget är att man då går åt en tredje person vilket jag tycker är synd.
Är det så att man har olika åsikter så respektera det och blanda inte in fler personer som kanske inte ens har det med saken att göra.
Att ha olika åsikter om saken gör ju livet intressantare än om alla skulle hålla med men man skall inte sänka sig till låg nivå för att rädda sin prestige. Det blir så fel och synd om den som blir inblandad. Det var mina lördags tankar åt er.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: