lördag, augusti 15, 2009

Modevisning

Som ni kanske läste i kommentar på det förra inlägget så var jag med i Emmaus modevisning igår. Man kan se bilder från kultur natten på länken här.
Det är nu andra året jag är med och lika roligt var det i år igen. För ifjol hade jag roligt men i år kunde jag njuta mer för jag var inte lika nervös.
För vad folk det är som är på Emmaus gård under kulturnatten.

Men vad fina kläder som Emmaus har att visa upp. Sen efteråt är det kul att se folk som kommer efteråt och vill köpa kläderna. Det är inte förvånande att folk vill köpa kläderna men hur brått de har att få köpa att ingen annan hinner före. Kände som man hamnade mitt i öppningen av mellandagsrean.

Men har du inte varit på kulturnatten tidigare så kan du besöka det i framtiden för det är inte bara modevisningen som drar all publik. Det är hela paketet som gör det. Bra musikunderhållning och god mat som avslutas med en bra modevisning.

Ha det bra.

Inga kommentarer: