torsdag, augusti 13, 2009

Bättre disciplin

Imorse till morgonkaffet så satt jag och bläddra i medis katalogen. Och vad mycket intressant det finns om man skulle ha tid.
Jag har valt att lägga mycket av min tid på simning och då på simföreningen som jag är med och drar.

Men imorse var det skönt att få gå till posten med de 65 första breven till simmare som får reda på lite information om när deras simning börjar.
Ikväll blir det mail till 14 stycken sen är det mest stressiga över. Och då skall jag försöka ge mig lite mer sömn, för det har varit ont om det den senaste tiden. Jag har suttit lite väl länge framför datorn och jobbat den senaste veckan.

Jag har jobbat till efter midnatt och sen direkt från dator till sängen och då surrar hjärnan på för fullt ännu tyvärr.
Här borde min disciplin bli bättre just med att ge mig tillräckligt med sömn. För man går för mycket på högvarv när man går och lägger sig så man ligger bara och vrider sig.
För två kvällar sen så låg jag och tänkte att tänk om John Blund skulle komma och strö lite sömnpulver över en.
Just nu känns det som att han inte behövs ikväll. Jag tror sömnen blir lätt att hitta efter jag skickat mina mail.

Ha det så bra.

1 kommentar:

Carina sa...

http://www.nyan.ax/nyheter/bilder.pbs

Du och Walter är så snygga på bild!
Vilka coola killar!