söndag, augusti 16, 2009

Alla kan ha en dålig

Dagens inlägg är definitivt inte det positivaste inlägget. Men den här dagen har har inte varit vidare bra.
Trots en bra början på helgen så vände det snabbt och Göte har tagit slut. Trots att jag tänker positivt för det mesta så har det nu vänt till mer negativt och förkylningen som nu kommit är inte välkommen.

Vi har haft besök ihelgen vilket har varit trevligt. Och en lördag med att se Arsenals match igår borde väl ha räddat vilken helg som helst efter en 6-1 seger i premier league premiären.

Men idag tog jag totalt slut och sovit bl.a. två timmar på eftermiddagen, som jag inte vet när jag gjort det senast. Ja gnällt på barnen har gjort idag också. Skulle jag få radera bort en dag ur denna vecka så skulle den här dagen tas bort utan tvekan.
Nu vet jag att det här är ett lite väl negativt inlägg men så känns det idag och det bjuder jag på. Jag försöker vara en person med en glad fasad utåt. Men ibland måste man också få ut det negativa för att gå vidare.
Jag har ca 40 besökare per dygn och inte vill man läsa när jag tycker synd om mig. Men jag tror ändå man måste våga visa alla sina sidor.

Jag är snabb att skriva om när det går bra och jag är stolt över mig.
Idag är jag inte stolt men jag måste lära mig acceptera att det finns dagar som det inte är det bara uppåt.

Därför kommer det här inlägget.


Men hoppas du haft en bra helg.


Ha det så bra

Inga kommentarer: