söndag, augusti 09, 2009

Mig själv och ingen annan

Familjen for till Pargas i torsdags och jag är hemma. Har lite jobb med simföreningen som måste skötas nu, men annars är det mest mig själv just nu och jag är egoistisk och gör det jag gillar och tycker om.
Ja nästan för 4 timmars gräsklippning i fredagskväll är väl inget jag tycker om, men som måste göras.
Igår så började jag med att fara och ta upp kräftburar och sen blev det en 12 km länk. På eftermiddagen hoppade jag på cykeln och cykla till en mycket god vän för att se på Trellerborg - Malmö FF i tv:n. Han bor i Hammarland så det belv ett bra träningspass.
Visst kunde jag ha sett på matchen hemma men det är alltid kul att göra det med sällsakap om Malmö vinner ( vilket de också gjorde ).
Efter fotbollen blev det en riktigt god middag och sen fick jag cykla hem igen.

Idag har jag inte så mycket planer förutom att fara och se på MIFK ikväll. Sen skall jag göra ett nytt försök på att koka lite saft. Annars så slappar jag tills deadlinen går ut för ledare och styrelse att svara på mina mail och då skall de skickas ut brev till alla simmare.

Jag kan erkänna att det känns konstigt att ihelgen inte behöva visa hänsyn till någon annan utan bara koncentrera sig helt på sig själv.
Känns egoistiskt men också lite skönt.

Ha det bra

Inga kommentarer: