måndag, oktober 20, 2008

Magisk gräns

Igår kväll vid tiotiden så var det något stort som hände för då stod räknaren för min blogg på 10 000 som besökt min blogg. Det är kul och hedrande att så många är inne och läser vad jag skriver.
Visst vet jag att kvaliten på vad jag skriver är varierande, men íbland så är det så att man känner att man borde skriva något men det står precis stilla. Man kommer inte på något alls. Usch de gångerna är jobbiga för jag vill ha en levande blogg där det händer något helst varje dag.
Men det går inte alltid för dygnet har tyvärr bara 24 timmar. Som idag nu så kl.8 bär det iväg till stan jobba till ca 17.30 sen kl.19.00 socialnämndsmöte i Vårdö. Klockan 23.50 så skall jag vara ombord på Helsingforsfärjaneftersom jag under tisdagen och onsdagen är på arbetsresa i Borgå. Vad jag skall göra där så är jag inte riktigt helt säker på än. Men vissa av föreläsningarna var intressanta och sen får jag träffa nya intressanta personer som jobbar liknande som mig.

Ha det bra.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det magiska, Göte, är som du vet en illusion.

Det gäller antagligen din besöksstatistik också. Den räknar väl olika IP adresser som varit på besök.

När jag flyttade min sajt till http://sites.google.com/site/bossetaipale/Home så fick jag en massa besök på den nya fast ingen kände till den och jag filtrerade bort min egen IP adress - så jag har hållit koll på min IP adress och nu under några dagar (15-18.10) har Ålcom hållit på och bytit så jag har haft minst 19 st IP adresser på tre dygn.

Innan jag flyttade hade jag säkert samma IP 4-5 månader.

Lite förbryllande är att ingen av Ålandstidningens bloggare noterat/tagit upp saken.

Nu kollar jag på den här sidan varje gång innan jag går in på min sajt och muttrar sanningens ord om Ålcom.

Göte sa...

Oj Bosse så där är det man tror det är trolleri, men så är det bara illusion.
Tack för faktan.
Ha det bra