söndag, oktober 12, 2008

ATT JAG ALDRIG LÄR MIG

Igår var jag och sprang kanonloppet och det var ju innte länge sen jag sprang ett mycket lyckat Stockholm halvmaraton. När jag sprang Stockholm halvmaraton så gjorde jag ett väldisponerat lopp och öppna första 10 km på 62 min, vilket också var planerat från början. Men igår kändes det bra och jag ville inte hamna i kö när man kommer till skogen och stigarna där så jag öppna i ett tempo som jag märker i efterhand att kanske var lite för högt men det kändes bra då. I kanonloppet så öppna första 10 km 60 min så sista 5 så hade jag inga krafter kvar så jag kom i mål på 2.05,55 som var nästa 3 min långsammare än ifjol. Men ifjol klara de jag mig utan att gå men inte i år tyvärr. Känns inte bra att jag måste gå.
Men alltid ändå lika nöjd ändå sen när man kommit i mål.
Kommer man i mål så skall man ändå känna sig som en segrare. Så det var många segrare igår och resultaten på dessa hittar du här .
Nästa år skall jag springa igen men då skall öppna lugnare :-)
Nu väntar jag på att träningsvärken skall släppa och att jag skall fara ut på länk igen.

Ha det bra

Inga kommentarer: