torsdag, augusti 14, 2008

Skandalöst beteende

Kort vill jag bara säga att Ara Abrahamian beteende vid prisutdelningen är oacceptabelt. Det som hände var att Ara Abrahamian lämnade prisutdelningen innan prisutdelningen och cermonin var klar. Det är osportligt mot de övriga medaljörerna anser jag.
Sen blev jag ännu mer irriterad när advokaten Pelle Svensson säger att domarna länge varit korrumperade. Men jösses karln har i 16 år suttit han i internationella brottningsförbundets styrelse, Fila. Varför gjorde han ingenting åt det då ?
Nä svenskar ni måste nog erkänna ibland att ni blir besegrade och att domare kan göra misstag. Men lite heder även om man förlorar måste man ha.
Nu skall jag gå och lägga mig för 05.50 ringer väckarklockan och då skall jag upp och följa Hanna-Maria Seppäläs final på 100 meter frisim.
Ha det bra

Inga kommentarer: