onsdag, augusti 27, 2008

Fulla dagar

Varför kommer allt på en gång blir jag ibland fundersam på.
På nya jobbet rusar det på och jag har redan hamnat på inviduella kontakter, så ingen mjukstart där.
Sen inom kommunen så har vi börjat med budgeten så ikväll har vi socialnämnd och imorgon omsorgsnämnd.
Så kvällarna har jag räddade :-)
SIF simning växer så det knakar och idag har vi som sagt över 100 barn som simmar där och telefon ringer flera gånger per dag om barn som vill komma och simma.
Sen som om de inte skulle räcka så håller vi på att fixa till tomten så det har körts hit 100 kubik fyllning idag.
Sen skall det komma jord också så man skulle gärna vilja hinna vara med och hjälpa till lite här hemma men det är svårt med det tyvärr.
Lagtinget ja man skall hinna med det också, men blir tyvärr är det lagtingsgruppen som blir lidande nu. Men om två veckor så är det igång och då kommer det tre veckor som jag får veta att jag lever.
Jag har inte glömt bort familjen utan de känner sin far och man. Men där är nog samvetet som sämst.
Men försöker jag hitta något positivt så hinner det ju inte tröttna på mig heller. Bara de inte märker hur skönt det är när jag är borta :-)

Ha det bra.

Inga kommentarer: