lördag, augusti 16, 2008

Apan Göte

Jaha så har man fått uppleva att vara mannekäng !!! Jo du läste helt rätt för igårkväll så var jag med på Emmaus modeuppvisning.
Det var en rolig upplevelse må jag säga. Men mest imponerad är jag av de som var där och tittade, för som de klappade i takt till musiken så man verkligen njöt av att bjuda på sig. Men sen är jag också imponerad av följande personer Carina Aaltonen vilken duktig konfrencier och vad duktig organisatör hon är. Som hon håller i Emmaus verksamhet är nog bara att beundra.
Julia Westerberg var koreograf för modeuppvisning och vilken energi den personen har och sen delar med sig av sin energi.
Jag har haft en jobbig vecka med mycket jobb och ett mindre lyckat tandläkarbesök men inte behövde man fundera på det när vi hade övning.
Då var det bara att ta emot Julias energi.
Visst är det väl så att det finns en lite teaterapa i Göte att få bjuda på sig. Nu har jag inom tre år dansat riverdance på torget och sen nu då modevisningen.
Men det är ju kul att bjuda lite på sig när man kan glädja andra.

Ha det så bra

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skoj att titta in på en sansad blogg emellanåt, på "min" bloggportal blåser det så kalla och elaka vindar. Plötsligt är man inblandad i en politisk skandal fastän man inte har nåt med politik att göra, har du följt med skandalen?
Nåväl, man får ta det med ro, alla känner vi ju till vem som är ute och cyklar. Nu en morronkaffe och lite OS på TV, ha en finfin dag.

Göte sa...

Jag har tappat bort adressen till din blogg så tyvärr inte.
Men jösses vad nyfiken du har gjort mig så skicka mig gärna adressen till din blogg.
Ha det bra.

Lotta Angergård sa...

Hej Göte,

Jag delade min tid mellan modevisningen och kurdisk poesi så jag missade dig på podiet :/

Grattis till det nya jobbet!

Lotta