fredag, augusti 08, 2008

OS i Peking

Jaha nu har invigningen av OS i Peking varit och som alltid blir jag imponerad av showen som det är.
Men framför allt så för mig är det viktiga att nu har OS börjat. Men tyvärr kommer jag inte ha någon möjlighet att följa med i år. För det första så är det mesta på förmiddagar och sen har jag så otroligt mycket hela tiden. Så jag får svårt att få tid att sätta mig ner och se vilket är synd för det är ju sommar OS bara vart fjärde år. Nå jag kommer att följa med resultatmässigt ändå så mycket jag hinner och främst där då så kommer ju det vara simningen och friidrotten att vara det som får mest av min uppmärksamhet. Minst tror jag att nog att det blir landhockey.
Men alla idrotts intresserade kommer nog att få sin idrottskvot fylld denna månad. Sen måste jag ju tycka lite synd om de som inte är idrotts intresserade, för här kommer man nu de flesta att prata och drömma om OS. Och jag läste i tv-tidningen att SVT skulle sända runt 700 timmar OS i tv:n.
Så det är ju nu man skulle ha semester och verkligen njuta av OS.

Ha det bra.

Inga kommentarer: