måndag, augusti 11, 2008

Det var det.

Hej nu har jag kommit hem från att varit på Bomarsund och plockat bort allt därifrån. Det är lite speciellt med talka när man samlas 10-15 personer och jobbar tillsammans. Känslan är speciell när man är och har talka, man vet vem personerna är men något mer så känner man dem inte. Det är kul när stämningen är bra och jobbet flyter på. Nu har jag då tillbringat lite timmar i torsdagskäll att få dit alla bord, sen i lördags så var jag där och hjälpte till mellan 13-18. Söndagen blev det 3 timmar och sen 2 timmar ikväll. Så det blir ju lite timmar som man ägnat sig åt bomarsundsmarknaden, men det har varit kul att vara med där. det öär många fler som gjort mycket större jobb än mig och deras engagemang vill jag lyfta på hatten för. Men nu när man var på marknaden lite längre så har man hunnit pratat lite mer med alla försäljare.
Det har varit en mycket speciell känsla att var med där.

Nu har då rock-off varit med ett strålande väder. Vädret under vikingamarknaden var ypperligt. Och sen så såg vädergudarna till att det var uppehåll i helgen på dagtid så att bomarsundsmarknaden kunde genomföras som planerat.
Inte har jag fått allt gjort som jag tänkt i sommar, men en sak hoppas jag att jag skall komma ihåg är att vi har haft tur med vädret.
En vecka riktig semstervecka hade vi också och vilken värme det var då.
Nu känns det som att sommaren är över och hösten får komma.

Så man kan väl säga att det var det.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: