tisdag, januari 08, 2008

jag har något att erkänna

Det hände igår... Jag är en som alltid vill hålla tider men nu att kombinera både som fältare och i lagtinget så kan det bli lite kort om tid. Men igår så var det lite tight tidsschema och jag kom ca 10 min sen till lagtinget och då hade plenumet redan slutat. Pinsamt och jobbigt att jag nu första gången blev antecknad som frånvarande fast jag "bara" var 10 min sen.
Allting känns nu bättre när jag erkännt mina synder. För det är ju så att omman gjort något fel så skall man också stå för det.
Ha det så bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gomorron! Erkänna synder är alltid gott och väl men den synden var nog ingen synd att skryta med. Kom igen, värre kan du! Hi,hi. Nej men fy vad det är trist när "allt springer iväg" och man skyndar och skyndar men ändå kommer för sent. Så känner jag oxå, världen snurrar för snabbt för mig. Hoppas man hinner ifatt nån dag. Pia

Göte sa...

Jo Pia vilken värld vi har hamnat i. För det är väl så att inte kan det väl vara fel på oss och tar på oss för mycket. Utan det är omgivningen som inte anpassar sig efter oss..
Och då hinner vi ifatt Pia.