lördag, januari 26, 2008

Ingen Duracell

Jag känner att jag gjorde ett bra val.
Blev ingen VÅSC match i innebandy, blev ingen idrottsgala och eftersom jag inte kände mig 100% så blev det inte heller någon träning för mig. Istället så efter att jag på förmiddagen var och tränade mina simmare så har jag egentligen inte gjort något speciellt. Förutom lagat middag, umgåtts med barnen och läst text-tv.
Imorgon så skall jag inte heller göra något förutom att fara på Östra salviks revyn på eftermiddagen. Visst så känns det som jag borde ha varit och sett på VÅSC och varit på idrottsgalan. Och allra mest skulle jag behövt träna men just nu känns det som att jag behöver gå ner i varv lite och ta det lugnt. Som sagt jag har ju blivit äldre och kroppen ber nu mig att ta det lite lugnare och ladda batterierna lite. För jag är inget duracell batteri som går och går och går.....
Kom ihåg att den som känner dig bäst är din kropp och lyssna på den ibland och inte samvetet.
Som en messa mig i november när jag mådde som sämst. Låt magkänslan avgöra.
Ha det bra.

Inga kommentarer: