måndag, januari 07, 2008

Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat

Jag haft tungt här en tid med vissa saker som tagit tungt på mitt psyke, men oj vad det finns underbara prsoner som stöttar en.
Men en stor röd ros vill jag nu farmför allt ge till mina partivänner Anne-Helena, Barbro, Carina, Camilla och Christian. Jösses vad råd, tips och stöttningar jag har fått därifrån. Och det är inte bara jag som tackar utan också övriga familjen.
Sen finns det en person till som jag skall tacka men det gör jag personligen på torsdag. Så den personen vet säkert vem han är och hur mycket han betyder för mig.
Det svåra är nog faktiskt att veta om man visar sin uppskattning tillräckligt mycket till folk så att de vet hur mycket man uppskattar en.
Och sen vill jag ge ett tips om du har det tungt så prata om det, för du får stöd av betydligt fler än du tror.
Men då måste man våga öppna och bjuda på sig.
Sen om du känner någon som du vet att har det tungt så ring ett samtal till den bara det betyder mycket.
Ha det så bra och ta hand om varandra

Inga kommentarer: