måndag, januari 21, 2008

Blir inte alltid som man planerat

Varje morgon när jag vaknar så tänker jag att ikväll så skall jag gå och lägga mig tidigt men ändå så sitter jag här kl 22.45 och skriver blogg fast jag har tidig väckning imorgon nämligen 6.40 och ändå sitter jag här.
Det är så varje kväll för mig har tankar på att gå och lägga mig tidigt men sitter jag uppe ända till kl. 23 i alla fall.
Nåja jag skall inte klaga jag har skrivit tre simapss ikväll och känner mig ändå relativt pigg eftersom jah känner att förkylningen nu har lämnat ( för länge hoppas jag) och träningen har upptagits idag igen.
Så det viktigaste för mig är nog att jag får träna då klarar jag mig med lite kortare nätter.
Ha det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, men du vet väl att som 40+ så ändras kraven på just mat, sömn och motion. Minns dock inte om det blev mer eller mindre. Du, vad merar du med att ha "skrivit 3 simpass"?, Borde det inte vara "avverkat 3 simpass"? Själv har jag enormt ont och känner hur det svider till när jag läser ordet "motion" just nu...tack och hej! Pia

Göte sa...

Men Pia nu har du nog blandat. Det är jag som fyllt 40. Du har ju just blivit 30 så du behöver ju inte oroa dig :-)
Jo siddu jag har skrivit tre simpass och det är för att jag skrivit ett åt mig själv och två åt mina simmare i medleygruppen som jag tränar två gånger i veckan.
Jag läste i din blogg om ditt ivriga tränande. Måste du alltid ta i så...