måndag, september 01, 2008

Den tekniska utvecklingen

Ibland så känner man att den tekniska utvecklingen rusar fram. Därför vill jag ge er en tillbaka blick. Jag tror det i alla fall att det är en tillbaka blick. Ser ut så på kläderna på de i videoklippet.
Men samtidigt så visar videon att att är man fler så kan man hjälpa varandra. Och sen är det ju så att är man olika så har man ännu större nytta av varandra. Min fru är mer teknisk än mig. Och sen har jag vänner som jag kanske kan hjälpa någon gång. Så det visar att vi är alla beroende av varandra. Hoppas du nu har två minuter över att se denna video.

Ha det bra

2 kommentarer:

Anonym sa...

HEJ!
Den var bra, den tekniska utvecklingen! Tack för dagens skratt!

Göte sa...

Hej visst var den bra. Ja jösses vad jag skrattade när jag såg den.