söndag, september 14, 2008

Jösses vilken helg

Den här helgen har det varit full fart. I lördags så hade de flesta av mina simmare tävlingsdebut för i år så jag var upp dit och hjälpte dem. Sen på eftermiddagen så var jag på en 10 km länk. När jag kom hem så berättade frugan att vi blivit bortbjudna på kvällen så sen blev det fart på för att hinna med att laga rådjursgrytan och och allt. Så därför kanske det var en lättnad att mitt Malmö FF spelade dåligt som en påse nötter. så att jag inte ville se eländet. Skrämmande att se hur dåliga de är.
Och tur att vi hade en trevlig kväll sen, så att jag slapp tänka på eländet som hände på Malmö stadion.
Sen vid 10 tiden imorse så skulle jag vara på en auktion och hjälpa till. Jag är ingen van auktionsbesökare och det märkte jag. Men sen märkte man vilka som var vana auktionsbesökare och det var faktiskt kul att studera dem. Fick lite mersmak av det så kan nog hända att jag far på någon till auktion någon gång. Och då skall jag också se van ut med picknick korg med mig.
Sen har jag haft en mycket god vän här på besök och tur att han finns. Han har med stor bravur varit en stand in för mig och var med och bl.a. klippte håret på mina barn.
Jag känner mig rätt sliten så snart kryper nog jag under täcket.

Ha det bra.

Inga kommentarer: