måndag, december 01, 2008

Vatten över huvudet

Nu är det mycket.
Jag måste nog nu erkänna att jag jag tagit på mig lite för mycket. De närmaste två veckorna är det oerhört mycket.
Jag hoppas att jag hinner med aktivitet här på bloggen också men jag förvarnar att det kan bli lite sämre med inlägg nu.
Men egentligen är det nog ingen fara med det för mina inlägg har inte varit av den högre klassen den senaste tiden.
Jag tror faktiskt att det beror på att jag inte varit i 100 % balans. Jag har haft en svacka och mått lite sämre.
Jag har väl en viss förmåga att ta på mig lite för mycket det måste jag erkänna.
Samtidigt så vill jag hinna med att träna lika mycket som förr men det är svårt att hinna med.
Men jag har haft en underbar helg med familjen.
Äldste sonen fick en bok om att börja räkna lite. Eftersom han älskar att hålla på med siffror.
Jag tänkte att han skulle få testa i lugn takt med den där boken, men grabben räkna igenom hela boken ihelgen !!!
Nu var det ju en bok för fyraåringar så oerhört avancerad bok är det ju inte. Men meningen att han skulle göra hela boken nu, så var det ju inte meningen. Men pojken hade kul och det var det viktigaste.
Han lilla så har mest varit på bushumör med pappa ihelgen. Så de två grabbarna har lyft pappa ur sin svacka.
Så visst kan barnen suga krafter ur en men jösses vad de ger en energi också. Det är riktiga guldklimpar.

Ha det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är väl ingen konst för dig att ta dig vatten över huvudet, fiskdjur som du är.
ha det bra

Göte sa...

Ja tur att man flyter :-)