tisdag, december 16, 2008

Man skall inte bita den hand som föder en...


Därför kommer min blogg att säkert bli lite tråkigare och mindre politik i den i framtiden tror jag.
Även så kommer jag att bli snällare nu och kritisera regeringen mindre i insändare.
Jag måste nämligen börja visa mer hänsyn till mitt jobb. Jag jobbar nu som ungdomslots och där är det nu att utreda lite vad för behov som behövs inom utbildningen i framtiden, och sen då försöka få igenom det.

Därför måste jag lugna lite ner mig och bli snällare mot dem i regeringställning.

Jag kommer fortsättningsvis att ha idéer och synpunkter, men jag skall undvika att kritisera regeringen t.ex om att besökarcentret i Bomarsund inte blir av. För det tror jag inte att den här regeringen kommer att få till stånd.

Men det viktiga att om jag kommer till regeringen och skall presentera något, så är det viktiga att de skall lyssna på mig om fakta.
Och inte att man är bränd på förhand och att de inte vill lyssna pga politisk prestige. För sånt finns det för mycket av på denna ö.
Jag hoppas ändå att du vill fortsätta läsa min blogg.

Ha det bra


Inga kommentarer: