lördag, december 20, 2008

Nu får julen komma


Granen klädd, julklapparna har jag kört runt idag.
Det lilla mat jag skall laga så är lagad. Imorgon kommer min mor hit på jullunch och på måndag så far vi iväg till Pargas för att fira jul.

Känns konstigt att man är färdig redan men så är det, och då är det ju flera dagar kvar till julafton.
Så nu njuter jag bara, och nu blir det ett glas rödvin och lite dansbandskamp med frun. Nej inget dansbanskamp med att jag försöker dansa utan det är något sånt på tv:n.
Det har hållit på en tid för jag har sett slutet på det tidigare eftersom efteråt så kommer Svensson, Svensson och det är nog det bästa som gjorts på tv så det missar jag helst inte.
Ha det bra.

3 kommentarer:

Dez sa...

En varm och härlig jul med din familj önskar jag dej

Anonym sa...

En riktigt God jul tillönskas dig och din familj från oss i Mångstekta.

Göte sa...

TACK !!! Ni ha ni skall bara veta vad era hälsningar värmer. Jag vill också önska er och era familjer en riktigt fridfull jul.