torsdag, december 25, 2008

Tack tomten

Nu är julafton över och jag har inte behövt vara orolig, för tomten hade klappar åt mig också. Bl.a. tre kokböcker så nu skall det lagas mat :-)
Däremot förstår jag inte när tomten lyckades med att ge mig förkylningen som tilltog igår kväll.
Men det som gladde mig mest så var nog att äldste sonens rädsla för tomten var som bortblåst igår.
Men jösses nog är det ju tur att det bara är julafton 1 gång i året för vilken otålig 5-åring som var här igår. Han var överallt.
Om att vara överallt så är det hemresa imorgon så då är det full fart på färja som gäller.
Sen på lördag så är det ett kärt återseende när jag skall fara på Åländska cupen i innebandy men det återkommer jag om i ett eget inlägg senare.

Ha en god fortsättning på julen.

Inga kommentarer: