tisdag, december 23, 2008

En riktigt God - Jul till er alla


Nå vi kom lyckligt fram igår och jag kan säga att jag hade rätt att det inte var mycket stilla igår på färjan.
Idag var vi till Myllys ett köpcenter utanför Åbo och köpte de sista julklapparna.

Men precis just somna barnen och man märker på han stora att han väntar på något speciellt imorgon.
Men en enligt alla så behöver jag inte vänta mig något av tomten för det är bara de snälla som tydligen får något av honom.
Och de är flera som sagt åt mig idag att de tror tomten är lite skeptisk med att ge mig julklappar för jag har inte varit tillräckligt snäll.
Men för mig är det ju inte det viktigaste att jag får julklappar utan att det viktigaste är nog att ni andra får en trevlig jul med god mat, många julklappar samt att ni får vara friska.

Själv skall jag snart gå och lägga mig och då säga högt god natt så nissarna hör att att jag går och lägger mig.
Imorgon så skall jag fråga svärmor & svärfar högt om de vill ha hjälp med något. Sen hoppas jag lägga ut lite gröt så jag kan ge nissarna lite gröt.
Jag kommer att vara oootroligt snäll så jag kanske får en liten klapp i alla fall.
Men i alla fall så vill jag önska er en lugn och fridfull jul.


Ha det bra.

Inga kommentarer: