tisdag, december 02, 2008

Möten på möten

När lagtingsjobbet slutade så kanske mötena skulle minska med det vete fasen för på två dagar nu har jag haft 7 möten :-) Visst är det ju så att när man startar en ny verksamhet så ingår det en hel del möten.
Och jag skall inte klaga för nu är det verkligen full fart både på jobb och "fritid".
Men det bästa är ändå att jag hinner prioritera mig själv att även om jag har 12 timmars dagar så ser jag till att jag får mellan 60-90 minuters träning under dagen.
Skulle jag inte få det så skulle jag rasa, åtminstone mentalt.
Men imorgon så skall jag och ta en massa prover och då också EKG så då får jag väl reda sen om ett par veckor om hur jag egentligen mår.
Så hoppas jag inte sen får svar om att jag rasat fysiskt, men då tror jag inte för jag tränar så pass bra.
Och det är ju faktiskt om att sköta om sig det.
Det är faktiskt en trygghet nu att jag får en grundlig genomgång och sen så skall jag till läkare 16/12 då jag får veta vad proverna visade.
Och nu de här två första veckorna så är det mycket som skall undan och därför är det oerhört mycket.
För jag vet ju att efter lucia vill inte fler ha mycket möten så då lugnar det sen ner sig. Sen har jag en relativt lugn jul att se fram emot.
Hoppas du också har det.

Har det bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

12 timmars dagar + 60-90 min träning ? NÄR träffar du barnen ?

Göte sa...

Kanske jag var lite otydlig träning ingår i 12 timmarna. Så ofta hinner jag hem till kvällsmålet.
Visst kan jag vara hemma mer, men det här är en kortare tid.
Sen en sak som en god vän sa en dag att det viktiga är att mår föräldrarna bra så gör barnen det också.