onsdag, maj 28, 2008

Tidig väckning

Imorgon har jag en tidig väckning för jag skall till en fysioterapeut med mitt knä. Sen Kungsholmen runt så har jag efter ca 20-30 min jogg fått en smärta i vänster knä. Nu känns det som jag tröttnat på att vila från löpningen och vill komma igång igen. Så idag ringde jag en fysioterapeut jag varit till tidigare och som jag vet att är duktig. Det intressanta med honom att han springer som en tok. Inom tre veckor så hade han sprungit Boston maraton och ett ultra lopp på 50 km. Så imorgon hoppas jag att han kan trolla så jag får börja springa igen. För nu har det blivit cykling som träning. Den senast veckan har det blivit 136 km cykling som träning. Men inte vet jag vad jag gjort honom för illa för han hade enda tid 07.30 imorgon. Men inte skall jag klaga för jag ringde idag och imorgon fick jag tid. Det kallar man service.
Ha det bra.

Inga kommentarer: