torsdag, maj 08, 2008

KAOS

Just nu så är det kaos i mina tankar, för mycket in och för lite ut. Idag hörde vi klart i finanasutskottet så nästa vecka skall vi börja få till ett betänkande och det kan bli mycket jobb med det nästa vecka.
Men mest är nog mina tankar på helgen och vistelsen i Stockholm. Ni har säkert inte missat att jag skall springa kungsholmen runt på lördag. Som ni kanske läst i mitt inlägg tidigare så är jag väl lite stressad över maxtiden på 2½ timme som jag vill klara. Jag skrev upp ett tidsschema idag så orkar jag hålla det så kommer jag i mål på ca. 2 timmar och 14 minuter.
Efter jag och min vän har sprungit kungsholmen runt så är det meningen att vi skall orka ta oss ut på en eller två öl. Hem kommer kommer jag på söndag kväll.
Skulle jag varit smart så lämnar jag datorn hemma och kopplar bort allt jobb men det känns som jag inte kan lämna jobbet helt. Jag är lite rädd att jag skulle bli stressad om jag inte har datorn med mig.
Lite intressant är att en kom idag och frågade mig hur ledigheten från lagtinget är.... Det har varit sena kvällar och tidiga morgnar med lagtingsjobb och finansutskottet. Samma tempo blir det nog nästa är jag rädd för tyvärr. Men nu har jag fått skriva av mig lite och imorgon skall jag vakna mer avslappnad och strukturerad. Sen en lätt jogg på förmiddagen och sen så tar jag Ålandsfärjan kl.13.00. Nu vet jag inte om det händer så mycket här på bloggen förrän söndag. Men får jag möjlighet till internet så skall ni givetvis få en rapport från kungsholmen runt tidigare än söndagen.
Ha det bra.
Ha det så bra.

Inga kommentarer: