onsdag, februari 11, 2009

Nu räcker inte dygnen till

Jag vill så gärna skriva något intressant inlägg men jag hinner bara inte just nu. Just nu springer jag på något otroligt.
Men tyvärr hinner jag nu inte springa som jag själv vill nämligen länkar.
Det är möten på möten hela tiden känns det som. Sen så är det just nu en hel del med planering av mitt jobb också som tar lite kvällstid.
Men jag vet att det här är självvalt och jag gnäller inte utan det är en liten ursäkt till att jag inte hinner skriva något vettigt inlägg just nu.
Jag har fått flera som frågat mig om jag inte skall fixa facebook, men som min kloka fru sa igår att du hinner ju inte sköta bloggen hur skall du då hinna med mer?
Så den facebooken får vänta.
Nu måste jag sköta jobbet som tar en hel del tid. Simningen tar 7-8 timmar planering i veckan. Sen har jag mina kommunala uppdrag som tar sin tid.
Det är nog som en god vän sa åt mig " du har nog en otroligt tålmodig fru " och det är jag glad för.
Ha det så bra

2 kommentarer:

Christoph Treier sa...

Du (eller var det Sonja?) har kommit till samma insikt som mig. Det vore kul att vara med i facebook men varifrån skall man ta tid för det? Så jag avstår också från facbook just därför. Ett beslut jag faktiskt inte ångrar.

Göte sa...

Det var nog fruns insikt och klokhet som talade.
Jag springer ju nästan på vilken möjlighet som helst.