söndag, november 09, 2008

Riktiga vänner


Det här inlägget lovade jag igår på kräftskivan. Och jag förstår att en person är nervös när han läser detta. Men du kan vara lugn, jag skall inte skriva om de beska dropparna utan det här skall handla om er alla som var hos oss igår.

Jag blev att fundera på vilken tur jag och min fru har som har så goda vänner som de som var på kräftskivan.

Därtill så finns det flera goda vänner till som vi har i vår närhet.
Varför är det så viktigt för mig att skriva om detta ?

Jo livskvalité. Många säger att pengar styr och visst stämmer det i viss mån. Men det är nog lika viktigt om inte mer så är att ha goda vänner.

Sonja och jag tackar alla våra goda vänner ni ger oss en krydda på livet som inte alltid går att säga smaken på. Men TACK !!!


Ha det bra

Inga kommentarer: