onsdag, november 05, 2008

Jag vill också vara med och ha synpunkter

Ja kan nog tänka mig att en och annan som reagerat på att jag skrivit en hel del insändare de senaste veckorna. Jag tror att det är för att jag nu i 5 år har debatterat i lagtinget och där har jag kunnat sagt vad jag tänker om saker och ting.
Nu har jag inte den möjligheten längre att vara med i lagtinget och debattera, och jag vill ändå fortsätta vara med och debattera om frågor som jag varit med och debatterat om tidigare. Men det forum som gäller för mig nu då är insändare.
Men lugn för jag tror nog att det kommer att bli längre tidsintervaller mellan insändarna bara tiden får gå lite.
Men i november när budgetdebatten kommer igång finns det en chans att jag måste få avreagera mig.
Men redan nu planerar jag nästa insändare och det är regeringens förintelse av besökarcentret i Bomarsund.
Men först skall ni få ta del av mina synpunkter om regeringens centralisering i ett inlägg i en blogg inom en kort tid. Kanske tidigare än ni anar.

Ha det bra.

Inga kommentarer: