söndag, juni 01, 2008

På banan igen

Tre veckor nu sen jag sprang Kungsholmen runt. Frustrationen har växt när jag inte kunnit springa utan smärta i knät. Men som jag skrev i bloggen här tidigare så var jag till fysioterapeut i torsdags och att det gjorde ont.
Men är det inte lite så att vi män skall gnälla lite ibland så känns det bättre. Och så var det ju i torsdags att int kanske det gjorde så hemskt ont, men fasen vad han kan han där Markus. För idag kunde jag jogga lätt 30 min utan att det kände någonting. Så nu är allt nog bra igen för nu har jag fått gruva mig lite för att tycka synd om mig och samtidigt nu så kan jag börja springa igen.
Bara jag håller igen lite nu och inte börjar mina 10 km länkar direkt.
Ärligt talat så tror jag hela jag mått ganska bra att vila från löpningen och istället tränat cykling under tiden. Så nu har jag kommit igång med cyklandet också.
Så hur skall jag hinna nu med både cyklande och löpandet?
Men har jag inte större problem än det så är det nog ingen fara med mig.

Ha det så bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du är på benen igen! Jag kommer själv att köra igång idag igen efter en veckas vila pga förkylning.

Göte sa...

Javisst nu kom förkylngen till mig. Så nu får jag väl vila den här veckan då.