fredag, juni 20, 2008

Annorlunda midsommarafton

Idag blev inte midsommarafton som jag tänkt
- jag hade tänkt fara med barnen till furulundsgården där de sätter upp barnens midsommarstång.
- jag hade tänkt ha en god midsommarmiddag med grillat kött, rökt fisk, nypotatisen och sillen.
- jag hade tänkt fara till jan-karlsgården opch hjälpa till som funktionär på kvällen.
Men på torsdagen när jag kom hem vid kaffetid så kände jag mig lite sliten. Sen vid 17-tiden kände jag att jag behöver snabbt på toaletten.
Då fick jag inse snabbt att antingen har jag fått magsjuka eller så är det matförgiftning från lunchen på torsdagen.
Ingen annan i familjen har ännu visat symptom på magsjuka så det var nog matförgiftning som jag drabbades av.
Jag sluta springa på toaletten vid midnatt så natten blev lugn.
Men idag har det känts som jag skulle haft en rejäl baksmälla. Sprängandes huvdvärk och helt slut i kroppen.
Men jösses vad jag har sovit sen torsdag eftermiddag ca 20 timmar räkna jag det snabbt till.
Men den goda middagen hoppas jag att skall smaka imorgon istället.
Ha det bra.

Inga kommentarer: