söndag, juni 22, 2008

J.A.G

Jaha nu är det fullfart de närmaste 72 timmarna kan jag tänka mig. Nyss for frun iväg på jobb och läger och kommer inte hem förrän sent på onsdagkväll. Så nu är det Johannes, Alexander och jag så man märker på dem att de är lite mer oroliga och att tryggheten nr.1 nämligen mamma är borta. Jag förstår dem utan att förringa mig själv men mamma är mera hemma och därför en större trygghet.
Sen är jag lite mer ovan att vara hemma så jag är mer på spänn hela tiden. Men nu har jag tänkt vi skall ha ganska lugna dagar hoppas jag.
Det här inlägget var inte långt men märkte ni att jag nämnde ordet jag 6 gånger hittills i detta korta inlägg.
Tänkte jag inte på när jag skrev rubriken på detta inlägg för det är ju Johannes, Alexander och Göte.
Men jaget är inte viktigast i familjen utan där är är ordet vi viktigare. Så det är det viktigaste för mig är inte mig själv utan familjen.

Ha det bra.

Inga kommentarer: