lördag, juni 07, 2008

Så fel kan bli så kul


Ibland när man skriver blogg så har man ju lite brått och då kan ju tryckfels nisse dyka upp. Hur han där tryckfels nisse hur men jag misstänker att han är likande på bilden här.

Men jag fick ett mail av Bosse idag som uppmärksammat att jag ibland har lite annat i tankarna. Och då kanske jag liknar tryckfels nisse då också.

Jag skratta hoppas du också gjorde det.


Sen så lägger jag in Bosses hemsida på min blogg för den är helt klart sevärd.


Ha det så bra.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Göte
Jag kunna inga lägga in bilden i en kommentar. Då tyckte jag det var bättre att skicka en e-post, så att det inte blev en halvdan kommentar, då kanske du int hade tyckt att den va rolig.
Tack för länkarna - alla länkar är välkomna.

Göte sa...

Jag tackar för teckningen och jag skall lägga in den i ett inlägg senare ( om det är okej för dig).
Men det roliga var nog dina tankar och omskrivningar. Det är som att du fått fram en ny bild av mig :-)
Jag rekomenderar många att gå in på din hemsida för den är otroligt sevärd.

Anonym sa...

Jo du, fritt fram.
Dess värde liggger ju i att bli sedd, int att ligga i en dammig mapp hemma hos mej.