söndag, september 30, 2007

Reflektioner från lördagen

Igår var jag på dagen på Sunds kommuns budgetseminarium. Men det är kvällen jag vill berätta för om. Efter budgetseminariet så for jag in till stan och såg på innebandy först såg jag VÅSC damer vinna över MaskU med 1-0 och sen efter det så såg jag VÅSCs herrarn vinna med 5-1 över RunU. Det var kul att jag fara och se på innebandy och extra kul är att de spelar fler hemma matcher i år. Så nu ökar möjligheterna för mig att fara och se på innebandy i år.
Men efter det när jag ko0m hem så blev en lördag otroligt lyckad att få se på Svensson Svensson och sen Babben som jag egentligen inte är så förtjust i men igår var Magnus Uggla med och förgyllde hela programmet.
Alltså visst har jag gillat Uggla som artist men Kungens Ugglas blogg lär vara något extra. Han berättade att han skriva inlägg upp till 6 gånger per dag.
Men t.om. att han har tävlingar som att vinna chansen att få spela keyboard i just tv-programmet Babben eller stick åt hel..te Magnus tävlingen. Vad det är ? Jag rekomenderar att se Babben idag söndag kl.13.30 eller tisdag kl.00.20.
Det är sevärt. Jösses vad jag skrattade. Så om ni tänkte se på Victoria Beckham special på 4:an se då på Babben istället.
Är ni på väg ut och gå så gör det men sätt gärna på videon och banda in Babben.
Sen förstår jag bara inte att t.om. min fru börja reagera på att jag och Allan Svensson påminner i sättet om varandra??? Måste nog bero på att han är sosse.
Ha det bra.

Inga kommentarer: