söndag, september 16, 2007

Kan det bli bättre?

Som sagt igår var jag först och såg på Sund som vann matchen med 4-2. Och sen Svensson Svensson där min store idol Allan sa att hab socialdemokrat. Jösses det här blir bara bättre och bättre.
Sen insåg jag att sonen i Svensson Svensson så har blivit äldre men tråkigare. Och då funderar jag är det så att vi blir tråkigare när vi äldre. Men är det inte så att det viktigaste är att ha humorn och barnaninnet kvar trots att vi blir äldre?
Det tror jag definitivt.

Ha det så bra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det är bra att går bra för Sunds i fotbollen för det gör väl inte det för ditt kära MFF??? Att du gillar MFF visar väl att du har barnasinnet kvar, eller??; ) Lycka till i valet, min vän!

Göte sa...

MFF ligger faktiskt bara 5 poäng från serieledning i ALLSVSENSKAN. Visserligen GIF högre men det är i superettan :-)