onsdag, september 19, 2007

Äntligen

Som ni märker så har mitt bloggande inte varit så tätt den senaste tiden. Mina tankar de senaste veckorna har mest handlat om detalj- och generalplaner, bindande tomter, och bygglov. Ja det är så att vi har jobbat i vårt utskott oerhört intensivt för att bli klara med ett betänkande tills lagtinget går hem för den här mandatperioden vilket var meningen nu på fredag, men för att vi skall hinna behandla plan- och bygglagen klart så blir det extra plenum på måndag. Men oj vad tid den här lagen har tagit. Vi har suttit kvällar så fort man hittat ledig tid som passat utskottsmedlemmarna så har vi försökt haft utskott. T.om. att vi satt en söndag satt vi 7 timmar. Men idag kom den på bordet och vi kommmer att debattera den imorgon. Skönt att nu äntligen utskottet fått gett den ifrån sig. Så nu piggnar jag säkert i igen och hinner med att skriva lite mer i bloggen. Men sen framför allt så hinner jag träna igen för det har varit slarv med det de senaste två veckorna. Men nu skall jag börja träna på allvar igen.

Ha det så bra

Inga kommentarer: