torsdag, mars 06, 2008

Vilken vecka

Slutet av förra veckan så såg jag fram emot att fara på en lång länk och då det med en mycket god vän som vi hade planerat. Jag kände att jag var i en riktig toppform efter flera veckors ambitiös träning. Sen vaknade jag med en förkylning på söndagmorgon, jag bytte om för länk och allt, men tog sen förnuftet till fånga och for inte ut på länk utan det blev en 90 minuters promenad istället. Sen har det varit förkylning sen dess. Lite förkylning kvar men känner att den är på övergående. När det är stressigt så trivs jag men då vill jag gärna också träna. Men nu har det inte gått och tränat pga min förkylning och ändå så har det varit fulla dagar och kvällar. Nu hoppas jag att förkylningen lättar lite till under natten så jag kan ta en lätt länk imorgon. Och då då säger jag då som Gert Fylking ÄNTLIGEN !!!
Jag kan fundera hur jag hann med allt förut ??? Nu har jag ju inte fältarjobbet men ändå är det fullt men det beror nu på att vi också är i motion skrivartider i lagtinget och de motionerna skall vara inne på torsdag. Så det är full fart, på gränsen till lite för stressigt men det klarar jag med tillräcklig dos av motion.
Så nu skall jag gå ner och packa min träningsväska :-) Ha det bra

Inga kommentarer: