söndag, mars 16, 2008

Oj oj på onsdag börjar det

Som jag skrivit i bloggen tidigare så är jag ganska intresserad av sport och har min lag i olika sporter och i hockey så är det Brynäs IF från Gävle. Nu har det inte gått så bra för mitt Brynäs den här säsongen ( mest otur ) så de kom sist i elitserien och skall spela kvalserien som börjar på onsdag. Och det är inte vilken kvalserie som helst utan man skall möta lag bl.a. som Leksands IF och Mora så det är lite av derby karaktär mot de lagen. Och de kommer ju oftast sämre än Brynäs så därför kommer du ju att göra allt för att slå Brynäs. Sen kommer också hårdsatsande Malmö IF att vara med där och Västerås som har ett starkt lag. Så jag är nervös tänk om mittt Brynäs inte kommer att hålla sig kvar. Därför kommer jag nu att en liten undersökning på min blogg där du kan fylla i om hur du tror det kommer att gå fär mitt Brynäs så så du får jättegärna fylla i. Eftersom den är anonym så kan jag inte erbjuda några fina vinster.
Ha det bra.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men det här var ju kul! Var har du lärt dig så avancerade saker, eller har du haft en 10-åring på besök? Tja, det där stackars Brynäs kan nog behöva en uthållig, ihärdig supporter som du. Lycka till.

Göte sa...

Nå jag ville bara testa lite.... Vänta bara det kommer mera så småningom.

Anonym sa...

Intressant - just nu är resultatet 120%. ;)

Göte sa...

Men visst är det bra att man tror på Brynäs. Förresten är Luleå hocket nere på kanarieöarna eller Thailand?