söndag, mars 16, 2008

Händelse rik helg

Det var en så intensiv helg att jag inte hunnit med att blogga eller intensiv är kanske fel ord men jag har umgåtts mycket med barnen en hel del den här helgen. I lördags så var vi och simmade med båda pojkarna till Godby och oj vad de njöt. Extra speciellt var det med att fara med Alexander som jag inte kunnat simmat med på ett år eftersom han haft molusker. Och den som känner mig så kan nog tänka sig att jag far och simmar en hel del med barnen. På lördagkvällen var vi till bekanta på middag och såg på melodifestivalen, och där kunde jag konstatera att bästa låten vann nog men inte bästa artisten. Bästa artisten var Sanna Nielsen. Men Perellis låt var kanon och en låt som kan gå bra där.
Idag så var frun på jobb så då umgicks jag med barnen och ville inte sätta mig med datorn då. Så tiden går fort när man har kul.
Ha det bra.

Inga kommentarer: