onsdag, mars 19, 2008

Luften har pyst ur ballongen

Som jag skrev igår så var det stressigt. Och inte nog med det för sen skulle man försöka slappna av och sova men det var inte det lättaste sen för man var ju så "speedad". Men även idag så var det full fart med utskott och plenum. Men kl.16 idag så slutade plenum och for till min mor och bytta om och for iväg på 79 minuters länk. Fasen vad skönt att få bort all stress och nu skall jag ha stressen borta ända till måndag. Imorgon så packar vi bilen och far med en röd färja österut och med destination svärföräldrarna och Pargas.
Lite jobb och länkläderna tar jag med men sen tänker jag nog slappna av en del där. För det är ju rena lyxdagar för man går ju hela tiden till ett dukat bord. Man får ju inte ens plocka undan efter sig :-)
Så jag skall passa på att lata mig, vila upp mig, träna för mitt välmående så helt enkelt släppa ut stress och bara försöka njuta av stunden.
Sen vet jag inte hur jag kommer att ha tillgång till internet så kan hända att jag inte får möjlighet till att skriva inlägg förrän på måndag när jag kommer hem igen.
Så därför vill jag passa på att önska er en glad påsk.
Ha det så bra

Inga kommentarer: