lördag, oktober 06, 2007

varför varför kan det gå så här

Dagen började så bra för jag har haft en underbar dag med barnen. Men efter middagen började först får jag höra slutresultatet Brynäs - HV71 4-5 och sen såg jag på TV eländet Malmö FF - IFK Göteborg som slutade 0-2. De som känner mig vet att jag har en god vän som håller på HV-71 och just Göteborg. Till på köpet fich han in en trippel hos PAF. De som läst om mig på bloggen så vet att jag håller på Brynäs och Malmö FF. Sen kan jag avslöja att mina lappar hos PAF gick inte in. Sen den gode vännen så är en som har talets gåva så en sak kan jag erkänna att jag är glad att han vet att jag är ensam med barnen. Men eftersom jag är en sån ödmjuk och trevlig person så bjuder jag mina vänner på framgångar så GRATTIS.
Just nu ändå så snurrar det mest om annonser och andra sätt man kan synas på inför valet. Och att familjen mår bra.

Ha det bra.

Inga kommentarer: