fredag, oktober 12, 2007

Mindre är 13 timmar kvar

Nu är det alltså mindre än 13 kvar tills det skickar iväg oss i kanonloppet så nu sitter jag och laddar med att dricka en 10-årig whiskey vid namn Ardberg och lite choklad. Det är väl så långt ifrån kolhydrat laddning man kan komma. Den här dagen har gått helt i valets tecken först hade jag lite skriv jobb sen ringde nyan om en intervju om idrott äntligen ett ämne jag verkligen brinner för men jag har lite svårt att kombinera lagtingspolitik och idrott. Inte tidsmässigt utan den viktigaste idrottsfostran görs ju i kommunerna. Förutom gympan i skolan men nu skall jag inte nämna mer om det utan jag rekomenderar att ni läser det i nyan istället nästa vecka. Sen har jag börjat laga Göte skyltar så snart får ni se vackra mig i diket lite här och där... Ikväll var min mor hit och var barnvakt en stund så jag hann sätta upp tre skyltar, men vänta bara det kommer flera... Jag dyker säkert upp lite här och där nästa vecka både i pappersformat och på riktigt.
Men först imorgon skall jag banne mig ta mig igenom kanonloppet så hoppas vädret lite är med mig.
Ha det bra

Inga kommentarer: