torsdag, oktober 18, 2007

2 dagar valarbete kvar

Jag har aldrig varit med i valkampanj förut men vilket arbete... Jag börjar bli totalt slut. Det är kul men fasen vad det tar på. Idag trodde jag det skulle bli en lugnare dag men nog blev det full fart i alla fall. Idag hade jag två insändare som jag skulle avsluta min kampanj i tidningarna med. men sen i alla fall så blev det att skriva insändare en med Christian om att stävja rattonykterhet och sen var det en riktigt felaktig insändare av liberalerna i Sund som jag bara måste svara på. Men nu har det skrivits klart i alla fall. Så annons imorgon i tidning och sen lite radioreklam på steel FM imorgon också. Nu har jag försökt att få in min reklam in på bloggen här men det var inte det lättaste. Så jag ger upp nu med att erbjuda er ur min reklam låter. Men ni kan ju alltid lyssna på steel-FM under fredagen så hör ni den och då blir Frille glad





Ha det så bra

Inga kommentarer: