söndag, oktober 21, 2007

jaha det var det

Jaha nu är valet över och jag skall gå tillbaks till livet som fältare. Vad är det man säger sånt är livet.
Jag är nöjd med min tid i lagtinget och har trivts med det. Jag hade 25 röster mer än förra valet och jag vill tacka de som röstat på mig. Jag vill faktiskt också passa på att tacka Barbro för den lärdom jag fått av henne oberonde vad folk säger så är hon en bra ledare och jag har fått ett fantastiskt förtroende av henne. Sen har det varit en fantastisk lagtingsgrupp att jobba med så TACK. Men ett speciellt tack till Christian fasen vad kul det har varit och det är en person som jag lärt känna riktigt bra.
Men en sak är säker bloggen kommer att leva vidare.

Ha det bra.

4 kommentarer:

Sophia sa...

Känner verkligen med dig...men som Christian skulle sagt - vi ger järnet! Även i fortsättningen! Det är 4 år till nästa val - skam den som ger sig - säger jag...

Anonym sa...

Hmmm, vad ska man säga. Det är ett rysligt system det hela och vilken press ni ledamöter utsätts för under dessa timmar räkningen pågår. Spejade efter dig på TV igår, men läste nu att du följde det hela hemifrån. Men, det reder sig. Din erfarenhet kan inte tas ifrån dig och du sitter ju i kommunfullmäktige och där kan man göra en hel del!!

Anonym sa...

hej Göte.
känner verkligen med dig,bittert att inte få fortsätta trots att dina väljare ökat.Vad jag förstått kan du ännu bli ersättare,och med tanke på camillas väntade bebis finns det väl en chans att du är med på ett hörn ändå,ett tag iaf.Men påverka kan vi ändå, vi som inte kom in!!har läst libbarnas alkohol och narkotika-politiska program, och har en hel del åsikter om det...Bra saker har de lovat, men många saker känns tveksamma...tröstkramar får du iaf fråm en annan, icke inröstad...

Göte sa...

Jag vill tacka er Sophia, Pia och Cita för de fina orden. Snacka om parlamentarisk tröst genom att jag fått kommentar av en sosse, liberal och obunden. Vad jag vill få sagt med det är att det viktigaste är att oberoende av parti eller åsikt så är det endå en trevlig människa bakom där.Dessa tre är oerhört trevliga så ni andra som läser detta. Bedöm aldrig en person av t.ex. parti. Än en gång tack Sophia, Pia och Cita