söndag, oktober 21, 2007

Känns julafton lång...

...så är det inget emot hur den här dagen känns. Det är ingen hemlighet om att jag gärna skulle fortsätta i lagtinget men det är väljarna som bestämmer så nu är det bara att vänta i ungefär 9 timmar till.
Igår var sista valkampanjdagen den började kl.11 och 02.30 slutade jag. Hur min dag ser ut idag ? Jag kommer att fara ut och cykla, jag kommer att fara och handla. Jag skall försöka göra så mycket jag hinnr så att tiden går snabbt. För nu känns det som när man var barn och väntar på tomten.
Det här är ju egentligen av ett betyg för 4 -års slit för mycket jobb har det varit.
Ikväll ? Nå valvakan på arken får vara för mig det är bl.a. baddagen för barnen och därför vill jag nu hjälpa frun för jag har varit borta så mycket kvällar under kamapnjen.
Men sen från 20 tiden så sitter jag i kontoret här hemma och följer resultaten. Så kan hända att jag kommer med spontana inlägg på bloggen om jag hinner mellan resultaten och kan sitta stilla :-)
Men jag vill önksa dig en lugn och bra dag i alla fall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till Göte :) Synd att du inte kommer att vara på valvakan men jag ska hålla tummarna för dig! Santha