tisdag, september 08, 2009

Nu pyser jag

Imorgon bitti så tar jag stora båten till stora landet. Jag far till Sverige och kommer hem först på söndag. På onsdag och torsdag så är jag på studiebesök till Örebro och Motala med mina kollegor. Sen på fredag så blir jag kvar i Stockholm och skall ha ungdomsträff samt förhoppningsvis ett möte till men det är inte bekräftat ännu.
Sen på lördag så skall jag springa Stockholm halvmaraton med min gode vän Jonas. Den dagen ser jag fram emot. Först kan vi på dagen umgås med varandra och sen på eftermiddagen så skall vi då springa vårt lopp.
Och sen har vi läst att en öl smakar aldrig godare än efter ett långlopp, och goda var dom förra året så de är säkert lika goda i år igen.
Så jag kan gissa att lördagkvälls promenaden lär bli ner mot gamla stan.
Sen på söndag så är det buss och färja hem.

Men nu överger jag inte bloggen för det utan jag borde kunna hinna blogga någon av kvällarna.

Ha det så bra.

Inga kommentarer: